نکات انتخاب نیمکت پارکی
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

نیمکت پارکی

نکات انتخاب نیمکت پارکی

نیمکت پارکی این روزها به جزء ثابت پارک ها و فضاهای سبز شهری تبدیل شده است. با توجه به اینکه این محصول در احساس راحتی شهروندان و همچنین زیبایی محیط نقش موثری ایفا می کند، در انتخاب آن باید به یکسری نکات توجه کرد. هنگام انتخاب خریدار به عواملی چون مواد، دوام، راحتی، زیبایی‌شناسی، احتمال استفاده عمومی، اندازه، نصب و مکان توجه می ‌کند.

انتخاب نیمکت پارکی

از نیمکت پارکی می توان در تجهیز بسیاری از فضاهای باز شهری همچون پارک ها، بوستان ها، پیاده روها، خیابان ها، جلوی فروشگاه ها و ... استفاده کرد. در نتیجه برای انتخاب نیمکت مناسب باید به محل قرارگیری آن تجوجه شود. در یک پارک یک نیمکت معمولا در جایی با سایه، منظره و سطحی از عبور و مرور برای پیاد ه‌روی نصب می ‌شود. در تأسیسات یا در خیابان ممکن است نیمکت‌ها را در نزدیکی امکانات رفاهی، مراکز خرید، و در میدان‌ها قرار دهند تا مردم بر روی آنها استراحت کنند، یکدیگر را ملاقات کنند یا منتظر تکمیل فرایند حمل و نقل باشند.





:: برچسب‌ها: نکات انتخاب نیمکت پارکی، نیمکت پارکی، نیمکت پارکی بتنی، نیمکت پارکی فلزی، نیمکت پارکی چدنی، نیمکت پارکی چوب پلاست، قیمت نیمکت پارکی، نیمکت پارک، نیمکت برای پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: